2015. november 22., vasárnap

ÚJ IDŐK JÁRNAK-UNALMASBÓL MEGVILÁGOSODÁS

ILYEN LETT
ILYEN VOLT

Szétszedtem az órát, persze nem darabokra, na jó csak egy kicsit.
Üvegét megtisztítottam. Elővettem ős régről megmaradt üvegkontúrozómat, amivel nehezen, de körbe kontúroztam a számokat. Miután a kontúr megszáradt, kitöltöttem világító festékkel, ami szintén ősrégi, nem is reméltem, hogy még működik. Kicsit fel kellett hígítani vízzel és tökéletesen lehet vele dolgozni. Ja és világít a sötétben.
I took apart the clock, of course, not in pieces, okay just a little. Glass cleaned. I used my old, remaining outliner, and first I outlined the numbers, After the contour has dried, I filled out with fluorescent dye, which is also an ancient from my cabinet, I was hoping to have work. A little diluted in water and became perfect to work with. Oh, and it glows in the dark.


Aztán fogtam az óra házat, körbe kentem fehér akril festékkel, próbáltam az alap képpel azonos színhangulatot létrehozni, és ahol a képen homok van, nos az az óraházon valódi homok. Azt pedig akril lakk segítségével varázsoltam rá. Száradás után biztos ami biztos, még lefújtam akril lakkal a homokos részt.

Then I took the watch house, painted around with white acrylic paint, I tried to keep the same color and mood as the basic image, and I put real sand on the clock house. I conjured by using acrylic paint on it. After drying, just to be surely stik the sand, acrylic lacquer sprayed.

Ugyanígy készítettem el a vázat is, ami az óraházra kerül. Csak meg kellett várni, hogy megszáradjon és összeszerelhessem újra az órát.
In the same way I made the frame, which is on the top of  the clock house. We just had to wait for it to dry and put together the clock.



Az alapkép, azaz az "óraszámlap" egy tavalyi naptárból való, a lómániás gyermek választotta ki. 
The base image, the "clock face", came from a calendar of last year, the horse manic child is has selected the picture.


Nem törekedtem a tökéletes másolásra, ami a tenger színeit követi, inkább hangulatában akartam megtartani és túlfuttatni az óra kereten.
I had no attempts for perfect copy, that follows the colors of the sea, rather I wanted to keep the mood and the sand and colour running out of the frame.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése