2015. február 11., szerda

PET karkötők

A művelethez felszabtam a PET palackot.Egy teljesen sima falú palackot választottam, így amikor eldöntöttem, hogy milyen széles karkötőt készítek és arra a méretre vágtam. Aztán egy ponton kettévágtam a kört, majd megfelelő csuklóméretre vágtam.

Megrajzoltam egy papírra a mintát, átpöttyöztem egy filccel a PET darabra. Forrasztó pákával lukakat égettem bele (kés a vajban)
Hímeztem a karkötőt, horgoltam a széleit. Valentin napra már van is gazdája. Mivel olyan rugalmas, mint a memória drót, így rásimul a csuklóra és kisebb-nagyobb méretre is passzol.
A karkötő szélessége 5cm, és kb 17cm hosszú.

For the operation, I cut PET bottle. I chose smooth-walled bottle, so when I decided what size  bracelets will be make, I cut it. Then at one point I cut the circle in half, then cut right wrist size.

I drew a paper pattern, copied it to the PET. Burned holes with soldering iron (piece of cake)
Embroidered, crocheted the edges. Already have an owner for For Valentine's Day.
This PET bottle  was  flexible as the memory wire, so it also fit smaller or larger size.
The bracelet is 5cm wide and about 17cm long.















A kék karkötő egybefüggő karperec. A fent leírt módon készült, azzal a különbséggel, hogy miután megfelelő méretre igazítottam, a két szélét egymáshoz igazítottam, és együtt lukasztottam ki a pákával, így a hő hatására össze is ragadt a két szél, biztosítva a könnyebb munkát. De ha ez nem így történt volna, akkor a horgolás és a hímzés megtette volna ugyanezt. Ez a PET palack nem viselkedett memória dróthoz hasonlóan, megtartotta a formáját azután is, hogy ketté vágtam a karikát.

 Kb 1,5-2cm
Metál fényű fonallal horgolva és hímezve.

This piece is a blue bangle bracelet. Prepared as described above except that after the appropriate size-adjusted, the two edges of an aligned, and made the hole together, so that heat can be stuck to the two edges, ensuring easy work. But if it were not so, it would have to crochet and embroidery done the same thing. This PET bottle did not behave like memory wire, retained its shape after they cut through the rings.

1,5-2cm wide
D=6cm



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése