2016. július 1., péntek

10 perces átalakítás

Ez az az átalakítás, ami magába foglalja az újra hasznosítást, a transzferálást, a textil "festést". Mégis 10 percnél nem több az elkészítése.

Amire szükség lehet:
-olló
-textilfilc toll
-nyomtató (tintasugaras)

Mint mindig, az első fázisokról nem készült fotó, de az átalakítás egyszerűsége, nem is indokolja.

Adva volt egy hosszú nadrág, amit viselője már kinőtt, sőt térd körül luk díszítette. Lehet foltozni, díszíteni, de ha már úgy is rövid, most pedig forró nyár van, és nincs idő varrogatni., Így elvágtam a szárakat. és kb 6 cm hosszan 8mm-s csíkokat vágtam fel a hosszán. Így kaptam a rojtokat, amiket aztán összecsomóztam. Keveselltem a csomózást, így az egymás mellett lévő rojtokat is összecsomóztam. Ha újra belevágnék (szószerint) a munkába, akkor legalább 10cm hosszú csíkokat hagynék. Akkor a rojt jobban érvényesülne. Igaz így is nagyon bájos kis naci lett.



Ezután a kiválasztott képeket transzferáltam a nadrágra, amit textil filccel átrajzoltam, színeztem. Eszembe jutott, hogy van még pár vasalható Swarovsky kristályom, és mivel ez is egy régi ígéret volt, kicsit kidíszítettem velük a képeket. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése